Autoilu vai autottomuus? Auton osto tai vuokraaminen?
Auto kytkeytyy vahvasti suomalaiseen elämäntapaan, arvoihin ja asenteisiin. Me emme tyydy tylsiin stereotyypioihin, vaan tutkimme millaisia ihmiset ovat autoasenteidensa takana.

Auto360°-segmentointi koostuu jättipaketista arkielämän ihmisymmärrystä. Kerromme, kuka on ratissa, kuka ratikassa. Tuotamme parhaan näkymän suomalaisten suhteeseen autoon, sen omistamiseen tai vaikkapa lomailuun.

Mainostaja, autoalan ammattilainen, toimittaja: Auto360°-tieto on saatavilla käyttöösi. Se aukeaa käsikirjoista ja palveluun kuuluvasta käyttöliittymästä. Karttanäkymästä näet segmenttien maantieteellisen jakauman ja löydät kohderyhmän erityispiirteet.

Voit hyödyntää toteuttamiamme valmiita segmentointeja kiinnostuksesi mukaan ja selvittää esimerkiksi

Ei ihme, että kiinnostuit. Tarjoamme uniikin tavan tutustua suomalaisten autoiluun.