Arvot ja asenteet määräävät hyvin paljon sitä, mihin käytämme aikamme, energiamme ja rahamme. Arvot 360° -segmentointi koostuu jättipaketista arkielämän ihmisymmärrystä.

Suomalaisuus ei ole yksi yhtenäinen kokonaisuus. Olemme joukko elämäntaparyhmiä, ja teemme omaa ”suomalaisuuttamme” eri näkökulmista.

Olemmeko siis yksi yhtenäinen kansa? Vai joukko riitaisia alakulttuureja? Olemme molempia, ja Arvot 360° avaa uutta tietoa erilaisiin elämäntaparyhmiin eli suomalaisiin segmentteihin.

Oletko mainostaja, yhteiskunnallinen vaikuttaja, toimittaja tai tutkija: Arvot 360° -tieto on saatavilla käyttöösi. Se aukeaa käsikirjoista ja palveluun kuuluvasta käyttöliittymästä. Karttanäkymästä näet segmenttien maantieteellisen jakauman ja löydät kohderyhmän erityispiirteet.

Voit hyödyntää toteuttamiamme valmiita segmentointeja kiinnostuksesi mukaan ja selvittää esimerkiksi, miten eri kaupunkien asukkaat eroavat toisistaan – stereotypioiden takana!

Ei ihme, että kiinnostuit. Tarjoamme uniikin tavan tutustua suomalaisten elämäntapaan.