Palvelemme sinua Ihminen360°-profiileilla Aller-median Rikastamossa.

Rikastamon kivijalka on online- ja offline-datassa. Online-data sisältää 11 miljoonaa aktiivista evästettä – tämä yhdistettynä lähes Allerin kolmen miljoonan markkinointikelpoisen offline-kontaktin määrään takaa, että tavoitamme aidosti kiinnostavat kohderyhmät. Offline sisältää puhelinnumerot, sähköpostit ja postiosoitteet.

Ihminen360 luokittelee tämän valtavan kontaktimäärän suomalaisten elämäntavan tunnistaviin segmentointeihin. Voit vihdoin kohdistaa oikein.
Viemme markkinoinnin oikeille ja elämäntavaltaan tunnistetuille kuluttajille.

Katso lisää Rikastamosta.

Insight360 oy:n ihmisymmärryksen luonnin kumppaneina Aller, Cheerlead, Fonecta, IRO research, Kantar TNS ja Taloustutkimus.